,

Positioning the Brand

An Inside-Out Approach

Paperback Engels 2011 1e druk 9780415665193
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis

Specificaties

ISBN13:9780415665193
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:23-11-2011

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Rik Riezebos

Dr. Rik Riezebos is algemeen directeur van eurib/ European Institute for Brand Management een kennisinstituut op het gebied van brand, design & reputatiemanagement. Rik Riezebos is auteur van het standaardwerk 'Merkenmanagement' (1996, 2002), waarvan ook een Engelse en een Chinese editie is verschenen.

Andere boeken door Rik Riezebos

Over Jaap van der Grinten

Jaap van der Grinten is werkzaam aan de INHOLLAND School of Communication & Media in Rotterdam. Daarnaast is hij als onderzoeker verbonden aan het Centre of Applied Research in Brand-, Reputation- and Designmanagement, een lectoraat van INHOLLAND. Jaap van der Grinten is onder andere auteur van 'Mind the Gap - stappenplan identiteit en imago' (2004).

Andere boeken door Jaap van der Grinten

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Positioning the Brand