

Met 25 jaar internationale ervaring in ondernemerschap, sales en customer success heeft Klaas Kroezen tientallen miljoenen euro’s aan sales gerealiseerd, in 21 landen, vanuit zijn eigen bedrijf. Hij richt zich nu volledig op het begeleiden van teams, sales professionals en experts met klantcontact. Vergeet alle oude, vermoeiende trucjes en ga aan de slag met Oprecht en Ontspannen Sales.
Meer over Klaas KroezenSALES. Oprecht & ontspannen
Van klant naar fan: meer omzet met minder stress
Gebonden Nederlands 2025 1e druk 9789090409740Samenvatting
Waarom voelt sales zo vaak ongemakkelijk, stressvol en geforceerd, alsof je je moet verlagen tot het gebruik van gladde trucs? Het antwoord is simpel: we zijn geconditioneerd om te overtuigen in plaats van oprecht te helpen.
Of je nu ondernemer, adviseur, sales-accountmanager of Customer Success Manager bent, je weet dat klanten tegenwoordig zelf al onderzoek doen en niet zitten te wachten op verkooppraatjes. Ze verwachten dat je hen écht helpt, niet dat je ze iets door de strot duwt. Als je ze ook op die manier benadert, met oprechtheid, met empathie en met een relaxte, zelfverzekerde houding, dan worden ze zoveel meer: ze worden fans.
Dit is een praktische gids met inzichten en tips die je morgen al kunt toepassen. Zie het als een uitnodiging om je verkoopstijl eens onder de loep te nemen en een aanpak te omarmen die niet alleen effectiever is, maar je ook nog eens meer plezier en voldoening geeft.
Dit boek is voor iedereen die dat traditionele, pushy salesgedoe spuugzat is en verlangt naar iets wat oprecht werkt: het creëren van ware fans.
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan