Filteren
Trefwoord
33 resultaten
Trefwoord: Creatieve-sector
paperbackNederlands192 blz.9789058753830
1e druk
27-11-2021
andere uitgaves beschikbaar
Er lijkt iets paradoxaals te zitten in projecten in de creatieve industrie. We omarmen het onvoorspelbare resultaat, maar willen tegelijkertijd zekerheid over kosten en tijd. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789058754868
1e druk
25-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Er lijkt iets paradoxaals te zitten in projecten in de creatieve industrie. We omarmen het onvoorspelbare resultaat, maar willen tegelijkertijd zekerheid over kosten en tijd. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789401499507
1e druk
2-7-2024
De creatieve industrie zit in de lift. Naast het economisch belang spelen ook bredere maatschappelijke overwegingen zoals welzijn, sociale cohesie en betekenisgeving een belangrijke rol. Meer
paperbackEngels160 blz.9789063695781
1e druk
24-9-2020
The guide blows open the true state of today’s creative work where digital solutions are doctrine, overwork culture results in burnouts and ideas churn out into depressing marketing noise. Meer
42% KORTING
e-bookEngels364 blz.9789460948046
3e druk
17-8-2013
andere uitgaves beschikbaar
Projectmanagement wordt gekarakteriseerd door de systematische en integrale controle van het ontwikkelingsproces, van het creatieve idee tot het concrete product. Meer
paperbackNederlands353 blz.9789462909632
3e druk
19-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De hoofdlijnen van het auteursrecht en de jurisprudentie worden aan de hand van het exploitatieproces met vele praktische voorbeelden behandeld in de Auteursrechtgids. Meer
paperbackEngels792 blz.9789462988118
1e druk
21-1-2019
This carefully edited volume features 35 authoritative essays by 53 researchers from 14 countries across 6 continents, all of whom are at the cutting edge of media production studies. Meer
paperbackNederlands172 blz.9789001875190
1e druk
20-4-2017
'Storytelling voor professionals' beschrijft wat storytelling (van oudsher) is, wat het met ons doet en hoe je het gericht in kunt zetten in uiteenlopende professionele contexten om een verhaal te vertellen over een product, bedrijf of persoon. Meer
gebondenNederlands260 blz.9789401442978
1e druk
25-9-2024
'HART HOOFD HANDEN - gids voor stadmakers' presenteert een model voor cultuurgedreven stedelijke ontwikkeling. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789462265295
1e druk
25-3-2025
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking. Meer
paperbackNederlands172 blz.9789079812295
1e druk
6-12-2018
In 'De essentie van cultuurbeleid en -management' geeft Cor Wijn (1962) antwoord op dit soort sleutelvragen. Meer
paperbackEngels277 blz.9789090351551
1e druk
9-12-2021
You need to know your industry and gather business and legal knowledge to equalise the competitive advantage of other key players. Today’s musician needs to be an all-rounder. Meer
e-bookNederlands49 blz.9789048816620
1e druk
18-10-2012
Hoe werkt crowdfunding en hoe maakt u van een project een succes? Erwin Blom zet het op een rij in dit overzichtelijke boek. Meer
gebondenNederlands298 blz.9789082373257
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwste boek gaan we in op die 'dagelijkse' inbreuken. We bespreken daarbij vele voorbeelden uit industrieën waarin inbreuk aan de orde van de dag is. Meer
gebondenNederlands310 blz.9789401453783
1e druk
13-9-2017
Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. Dit boek verzamelt deze campagnes. Meer
paperbackNederlands500 blz.9789462156494
1e druk
7-10-2019
'Hoe goed werkt Nederland?' verschaft inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen op de hedendaagse Nederlandse arbeidsmarkt en in de arbeidsverhoudingen. Meer
gebondenNederlands1016 blz.9789013181197
5e druk
9-9-2025
Het auteursrecht is cruciaal voor kunst, informatie, entertainment en vormgeving, beïnvloed door digitalisering, internet, AI en Europese harmonisatie. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789047005919
1e druk
19-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer
gebondenEngels326 blz.9789461902443
1e druk
In dit boek worden business cases van meer dan 50 Nederlandse ondernemingen beschreven en geanalyseerd in combinatie met het gebied waartoe ze behoren. Meer
66% KORTING
paperbackNederlands288 blz.9789046707739
9e druk
26-3-2021
In Van wie is de stad schetst Floor Milikowski een meeslepend portret van Amsterdam aan het begin van de 21ste eeuw. Meer