Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
paperbackEngels134 blz.9780749454791
3e druk
'Leadership for Innovation' zal u helpen een innovatief bedrijfsklimaat te creëren dat de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten aanmoedigt. John Adair illustreert zijn verhaal met werkelijke ervaringen van Google, Honda en 3M. Meer
gebondenEngels244 blz.9783319742946
1e druk
10-4-2018
This unique book reveals how Collaborative Innovation Networks (COINs) can be used to achieve resilience to change and external shocks. Meer
gebondenEngels242 blz.9780470905746
1e druk
De vader van open innovatie is terug, en dit boek is nog belangrijker dan zijn eerste bestseller. Chesbrough laat zien hoe u open innovatie combineert met servicegerichtheid. Meer
69% KORTING
paperbackEngels356 blz.9780470601747
1e druk
Succesvol ondernemen vraagt constante creativiteit. U moet in staat zijn om oplossingen te genereren en nieuwe producten of diensten voor snelveranderende markten te bedenken. Meer
gebondenEngels480 blz.9781498760539
1e druk
1-9-2016
This book focuses on the creative tools and techniques, decisions, activities, and practices that move ideas to realization generate business value. Meer
paperbackEngels272 blz.9781137479174
1e druk
13-1-2015
The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation. Meer
gebondenEngels176 blz.9780787994594
1e druk
In deze fascinerende verkenning van een van de meest beroemde en innovatieve geesten ter wereld laat bestsellerauteur Alan Axelrod u zien hoe Edison echt was. Meer
paperbackEngels192 blz.9781032213996
29-1-2024
This book examines the implications of disruptive technologies of the Fourth Industrial Revolution (4IR) on military innovation and the use of force. Meer
gebondenEngels328 blz.9781845420093
1e druk
24-2-2005
This important book addresses how long term and large scale shifts from one socio-technical system to another come about, using insights from evolutionary economics, sociology of technology and innovation studies. Meer
gebondenEngels336 blz.9780198701873
This book is the first sustained and focused inquiry into the organizational dimension of business model innovation. Meer
paperbackEngels312 blz.9780300230475
1e druk
3-10-2017
At a time of low growth, high unemployment, and increasing income inequality, innovation-led growth is more necessary than ever. Meer
gebondenEngels368 blz.9781119689683
1e druk
13-12-2020
The most comprehensive, global guide to business model design and innovation for academic and business audiences. Meer
gebondenEngels306 blz.9781416532682
1e druk
In dit boek krijgt u eerst een shockerend portret van de erosie van het innovatief vermogen van de Verenigde Staten. Het land verliest snel terrein op dit gebied. Meer
paperbackEngels368 blz.9781119076315
1e druk
6-10-2020
Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong. Meer
paperbackEngels436 blz.9781118457238
1e druk
28-3-2014
This first edition of Strategic Innovation Management is an exciting new addition to the established bestselling texts Managing Innovation and Innovation and Entrepreneurship written by Joe Tidd and John Bessant. Meer
paperbackEngels432 blz.9781035315536
1e druk
3-3-2023
This insightful Handbook scrutinizes alternative concepts and approaches to the dominant economic or industrial theories of innovation. Meer
paperbackEngels432 blz.9780008334840
1e druk
17-9-2024
'Ridley is spot-on when it comes to the vital ingredients for success' Sir James Dyson Building on his bestseller The Rational Optimist, Matt Ridley chronicles the history of innovation, and how we need to change our thinking on the subject. Meer