Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands167 blz.9789059315808
7e druk
26-3-2013
Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen. Meer
paperbackNederlands528 blz.9789043036252
5e druk
1-4-2019
Het boek 'Marktonderzoek' behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789462348745
1e druk
25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in? Meer
paperbackEngels132 blz.9789401813570
2e druk
8-9-2025
Enhance your expertise in customer experience management with our two-day certified Experience Management (XM) and Xperience Level Agreement (XLA®) Foundation courseware. Meer