Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
4 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands167 blz.9789059315808 7e druk 26-3-2013
Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen.  Meer
48,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands528 blz.9789043036252 5e druk 1-4-2019
Het boek 'Marktonderzoek' behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs.  Meer
70,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands200 blz.9789462348745 1e druk 25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in?  Meer
32,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels132 blz.9789401813570 2e druk 8-9-2025
Verkooppositie Positie #2797
Enhance your expertise in customer experience management with our two-day certified Experience Management (XM) and Xperience Level Agreement (XLA®) Foundation courseware.  Meer
99,74
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine