Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
6 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Lead-scoring

gebondenNederlands256 blz.9789089656766 1e druk 6-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1713
Top 100 79 dagen in de top 100
Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren.  Meer
€ 33,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands158 blz.9789090377650 1e druk 1-11-2023
Verkooppositie Positie #442
Het digitale tijdperk verandert de wereld van B2B-verkoop ingrijpend, met Artificial Intelligence (AI) als centrale speler. Dit boek is je onmisbare gids voor het doeltreffend integreren van AI in jouw verkoopstrategieën.  Meer
€ 23,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands272 blz.9789024452163 3e druk 20-2-2023
Verkooppositie Positie #4704
Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie.  Meer
€ 48,95
Nu besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands244 blz.9789083238319 1e druk 24-4-2024
Verkooppositie Positie #1217
Het tijdperk van traditionele commerciële teams is voorbij. Ruim 40% van de huidige commerciële werkwijzen is te optimaliseren, of vervangbaar door AI of automatisering.  Meer
€ 27,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, woensdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands206 blz.9789043037624 3e druk 29-4-2020
Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement.  Meer
€ 45,95
Nu besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels240 blz.9781119427681 1e druk 16-10-2018
The ABCs of sales have changed. It's no longer: A-Always, B-Be, C-Closing. The new way of selling is: A-Always, B-Be, C-Contributing to your buyer's journey.  Meer
€ 31,12
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine