Filteren
Trefwoord
16 resultaten
Trefwoord: Opkomende-economieën
paperbackEngels232 blz.9789490314163
2e druk
5-6-2013
Dit boek betoogt dat innovatieve benaderingen nodig zijn om een langdurige concurrerende positie te handhaven in de Afrikaanse markt. Meer
gebondenNederlands256 blz.9789089651532
1e druk
13-2-2013
De auteurs laten in dit boek zien hoe de zes belangrijkste principes van jugaad-innovatie leiden tot spectaculaire groei in andere werelddelen. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789001738754
7e druk
15-7-2020
Dit boek geeft studenten inzicht in de internationale omgeving van bedrijven en de invloed op de strategie van Nederlandse ondernemingen. Meer
gebondenEngels264 blz.9781118893814
1e druk
21-10-2014
Dit boek is een bron voor bedrijfsleiders en marketingmanagers die de waarde van hun bedrijf willen optimaliseren door te investeren in de internationaal belangrijkste stedelijke markten. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
gebondenEngels1216 blz.9780198743682
1e druk
17-5-2018
The Oxford Handbook of Corporate Law and Governance is a comprehensive, interdisciplinary resource placing corporate law and governance in its wider context. Meer
paperbackNederlands199 blz.9789464025712
1e druk
22-12-2020
andere uitgaves beschikbaar
Je bent jong en dat betekent dat je met een klein beetje discipline een ongelooflijke berg geld bij elkaar kunt sprokkelen. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789047012030
1e druk
11-10-2018
Investeren in zogenoemde conservatieve aandelen levert vaak verrassend veel meer op. Met veel kennis van zaken leggen ze uit waarom investeren in laag-risicoaandelen zo goed werkt. Meer
gebondenEngels214 blz.9781118830093
1e druk
20-1-2015
De boodschap in ‘Bringing Strategy Back’ is hoopvol voor leiders die hebben geworsteld om bij te blijven in een wereld waar snel veranderende markten de focus van hun activiteiten hebben verschoven. Meer
gebondenEngels192 blz.9780470598825
1e druk
22-6-2010
Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Meer
paperbackEngels248 blz.9789001802448
2e druk
17-8-2012
'Corporate Communication Worldwide' covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. Meer
paperbackEngels336 blz.9781119954132
1e druk
9-3-2012
'Growth Champions' bekijkt 20 belangrijke internationale organisaties en identificeert de belangrijkste elementen van hun succes. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789035144422
1e druk
20-4-2016
Journalist Stefan Vermeulen wist na jaren onderzoek door te dringen tot in de haarvaten van Heineken en interviewde alle directbetrokkenen. Meer
e-bookNederlands199 blz.9789464027440
1e druk
22-12-2020
andere uitgaves beschikbaar
Je bent jong en dat betekent dat je met een klein beetje discipline een ongelooflijke berg geld bij elkaar kunt sprokkelen. Meer
paperbackNederlands490 blz.9789052618609
1e druk
26-1-2011
De boodschap in dit boek is eenvoudig: ondernemingen bloeien wanneer ze reële economische waarde voor hun aandeelhouders genereren. Dit is zowel van toepassing op gevestigde productieondernemingen als nieuwe internetbedrijven. Meer
gebondenNederlands80 blz.9789047008057
1e druk
14-11-2014
andere uitgaves beschikbaar
700 pagina's historisch-economische analyse vraagt veel van een lezer. Daarom hebben financieel journalisten Wouter van den Berg en Martin Visser het boek voor u samengevat. Meer