
Lees verder
Julie Morgenstern is oprichter en eigenaar van Julie Morgenstern's Professional Organizers en helpt mensen en bedrijven bij het op orde brengen van hun omgeving en tijdsbesteding, zodat ze meer kunnen doen in minder tijd.
Meer over Julie MorgensternHet valt tegenwoordig niet mee om succes te hebben in uw werk en er plezier aan te beleven. Het draait allemaal om verandering en snelheid. Bedrijven slanken af, letten scherp op de kosten en de werkdruk neemt steeds verder toe. Er zijn minder zekerheden, u mag al blij zijn dat u werk hebt. In zo'n situatie vindt u weinig voldoening. U wordt langzaam meegezogen door taken die eigenlijk niet bij uw werk horen, of die niet overeenkomen met uw eigen doelen. U wilt eigenlijk meer tijd voor uw eigen werk, uzelf en uw gezin - uw eigen leven.
Voldoening vinden in uw werk betekent dat u plezier moet hebben in wat u doet en dat u goed bent in wat u doet. U moet een gevoel hebben van waardering, succes en balans. Wanneer u uw werk af hebt en u op tijd naar huis kunt gaan, heeft u alles onder controle. Onmogelijk? Helemaal niet. In 'Hoe haal ik het beste uit mijn werk?' laat Julie Morgenstern zien met welke nieuwe vaardigheden en technieken u dit kunt bereiken. Aan de orde komen onder meer:
- balans tussen werk en privé
- een ondernemende instelling
- de belangrijkste taken kiezen
- tijd creëren om dingen te doen
- tijdvreters beheersen
- organiseren met de snelheid van verandering
- delegeren
- goed samenwerken
- uw waarde benutten
Dankzij de persoonlijke benadering, geïllustreerd met veel echte voorbeelden, 'ja maar'-kaders en tips voor managers, kunt u zich de competenties van binnenuit eigen maken, zodat u weer voldoening vindt in uw werk en een goede balans tussen werk en privé.