
Lees verder
Geert-Jan Waasdorp is oprichter van Intelligence Group, een onderzoek- en adviesbureau gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie en recruitment.
Meer over de auteurs'Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand' is het eerste Nederlandse boek over employer branding!
Een sterk werkgeversmerk maakt het verschil tussen talent binnenhalen en -houden of talent laten lopen. Maar een goed employer brand bouwen is niet eenvoudig. Want hoe pak je het aan? En hoeveel geld is ervoor nodig? In dit boek leest u het allemaal.
'Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand' is een uniek boek met daarin wereldwijd de eerste concrete ken- en stuurgetallen die gebruikt kunnen worden bij het onderbouwen van het plan van aanpak. Het boek is een combinatie van theorie, praktijk, inspiratie, visie, kennis en extra online informatie.
'Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand' biedt (arbeidsmarkt)communicatieprofessionals, HR-professionals, recruiters en werkgevers bouwstenen om succesvol aan de slag te gaan met employer branding. Van authentieke en onderscheidende positionering tot intern draagvlak: het komt allemaal aan bod. Aan de hand van een nieuwe definitie, een concreet stappenplan, tientallen voorbeelden, best practices en concrete ken- en stuurgetallen nemen de auteurs de lezer mee in de huidige wereld van het werkgeversmerk.
'Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand' is geen academische verhandeling, maar een praktisch naslagwerk. Een boek waarin de liefde voor employer branding wordt onderstreept en concrete handvatten en stappen worden aangedragen om een succesvol werkgeversmerk neer te zetten. Lees het - en ook jouw werkgeversmerk zal nooit meer hetzelfde zijn.