Lees verder


Anika Siepel is a Certified Customer Experience Professional (CCXP) and consultant at Kyden. With a background in Industrial Design and experience in innovation, e-commerce, and digital transformation. Anika thrives on finding the balance between environment, people, and business — translating complex challenges into meaningful, human-centered solutions that are a force for good.
Meer over de auteursWhat if your customer experience could do more than delight — what if it could change behavior, fuel loyalty, and accelerate your sustainability goals? Consumers want to make better choices — but too often, businesses make it hard. That’s where customer experience comes in.
This book shows you how to design CX that makes sustainable behavior the easy, obvious and rewarding choice. Build on interviews with 12 leaders in the field, guided by Kyden’s practical method for Sustainable Experiences, this book helps you to:
• Focus on the intersection of customer needs and impact goals
• Ignite new solutions that inspire action
• Accelerate with experiences that scale change — and loyalty
With real stories, strategic tools, and fresh energy, this book empowers leaders, CX experts, marketers and changemakers to shape sustainable experiences as accelerator of sustainable growth.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books